Tuesday, November 1, 2011

salam pelok shiumm kiss kish~

lagi beberapa hari lagi result akan keluar lagi....phheww~
harapan aku,
semoga aku lupa la result keluar hari apa..hehe

tapi mana mungkin aku lupa

result keluar hari JUMAAT ye kawan2
saya ulangi FRIDAY (untung aku tau 2bahasa je, selamat korang)
iaitu pada tarikh 4 haribulan 11 tahun 2ribu11 bersamaan dengan...................
jap ak carik kalender......
...........................
.......................................................
huhu..tak jumpe
korang cari la..pastu bagitau aku kt chattbox tepi ni
terimakasih :)

agak seram, takot, cuak, neves
boleh dikatakan ini kali pertama kot aku taknak tau apa aku dapat
selalunye excited..huhu
myb sbb ada 1sbjk ni carrymark ak ringan bak angin so ak takott~~~

pape pon ketas da dicalet jwpn
da siap marking da pon
the rest kte serah kt Allah S.W.T
tawakal je la
lets pray for the best result ye kawan2 :)





He knows whats best for us

No comments:

Post a Comment