Monday, January 21, 2013

Officially 2ne1 babe!!!! (warkahuntukkawancikperut)


Selamat~hari lahir~saya ucapkan kepada saudari~setahun~hanya sekali~meraikan hari yang mulia ini..agaga~

Selamat Ulang Tahun yang ke DUA PULUH SATU!!! \^0^/ woooooo!!~~~

Merujuk perkara di atas:-

Dewasa sudah anak Pakcik Manap ni ;)..dah umur mengundi uh..kelak, tunaikanlah kewajipan anda sebagai rakyat Malaysia yang cintakan negara dan kawan2nya! Hua3..kelakar sangat ==’

  1. Ok..masa untuk ucapan hari lahir berdasarkan piawaian yang ditetapkan..lalala~

semoga.....
  • panjang umur,
  • murah rezeki,
  • bahagia disamping family rakan2 dan insan2 tercinta, 
  • capai apa yang dihajatkan,
  • berjaya dengan suksesnya baik di dunia mahupon di akhirat,
  • bertemu jodoh dengan seorang yang hebat, cemerlang dan gemilang..baik akademik mahupon kokurikulum ;p..dan handsome jugak imannya..so boleh la dia bimbing membe seorang ni ke arah yang sepatutnya iaitu arah yang diberkati Allah..aminn~  J (doakan saya juga..hehe)



 kawan selamanya,

 salam sayang dari saya..agaga~ ;p




FATIMAH ZAHRAH BINTI ABDUL MANAP
saya suka betul gambar awak yang ni..hehe
#3tahun lepas


ps: harap maklum yang bahawasanya 
saya tak pandai buat ucapan.
hehe ;p..peace~
oh,andthankscauseyoualwaysbethereformewhenineedyoumost ;)

No comments:

Post a Comment